Podejmowanie decyzji nie jest łatwym wyzwaniem. W sytuacji gdy decyzja dotyczy kwestii biznesowych, często złożonych i obarczonych presją czasu podjęcie decyzji staje się szczególnie trudne. Niniejsze szkolenie ma przede wszystkim ma pomóc zrozumieć mechanizmy i proces podejmowania decyzji tak, aby działać w tym zakresie przede wszystkim efektywnie.
Liczba uczestników:
6 – 20
6 – 20
Czas trwania:
2 dni (16 godzin lekcyjnych)
2 dni (16 godzin lekcyjnych)
Przedstawiane zagadnienia szkoleniowe omawiane są na przykładach, a następnie ćwiczone na konkretnych przypadkach. Uczestnicy pracują w zespołach nabierając jednocześnie umiejętności organizacji i pracy w zespole.
PROGRAM
Kluczowe zagadnieniaDynamika zmian i ich wpływ na prowadzenie biznesu
Najczęściej popełniane błędy w procesie decyzyjnym
Sposoby dokonywania wyborów
Kultura organizacyjna i znaczenie lidera w procesie decyzyjnym
Procesy decyzyjne a różnice pokoleniowe w firmach
System emocjonalny i racjonalny w podejmowaniu decyzji oraz psychologiczne pułapki decyzyjne
Technologia i ludzie w nowym świecie podejmowania decyzji
ADRESACI
Dla kogo jest to szkolenie?Właściciele i menedżerowie w przedsiębiorstwach
Kierownicy projektów oraz liderzy zespołów
Pracownicy, którzy chcą ulepszyć mechanizm podejmowania decyzji
Specjaliści w różnych obszarach funkcjonowania firmy
KOMPETENCJE
Korzyści dla uczestnikówLepsze gospodarowanie czasem dzięki szybszym decyzjom
Usprawnienie pracy zespołowej
Podniesienie efektywności decyzyjnej osób i zespołów
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
Skontaktuj się z nami
E-mail: kontakt@synergia-pm.pl