Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte, przygotowywane specjalnie pod potrzeby klientów, są doskonałym rozwiązaniem dla firm chcących przeszkolić większą grupę pracowników w wybranym przez siebie czasie i miejscu. Ta forma szkoleń daje możliwość dopasowania zarówno zakresu merytorycznego, jak i rodzaju metod szkoleniowych do indywidualnych potrzeb klientów.

Zakres tematyczny szkoleń

Przedstawiona oferta szkoleniowa jest tylko wstępną propozycją tego, co możemy Państwu zaoferować. Każdy z programów będzie w indywidualny sposób dostosowany do Państwa potrzeb i wymagań, w razie potrzeby łącząc elementy z wielu programów

Warsztaty z obszaru ZARZĄDZANIA

• Zarządzanie projektami (2 dni)
• Zarządzanie zespołem projektowym (2 dni)
• Metody i techniki podejmowania decyzji

Warsztaty z obszaru UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKICH

• Zarządzanie zespołem oraz motywowanie pracowników (1-2 dni)
• Budowanie kreatywności w pracach zespołu (1 dzień)
• Coaching w zarządzaniu (1-2 dni)
• Umiejętności i zadania Lidera zmiany biznesowej w firmie (1-2 dni)
• Budowanie i zarządzanie zespołem (1-2 dni)
• Self - management klucz do sukcesu w życiu zawodowym (1 dzień)

Warsztaty z obszaru ROZWOJU OSOBISTEGO

• Inteligencja emocjonalna - zarządzanie emocjami i stresem (1-2 dni)
• Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych (1-2 dni)
• Techniki szybkiego zapamiętywania i uczenia się (1-3 dni)
• Efektywne zarządzanie czasem pracy i zadaniami (1-2 dni)
• Zarządzanie stresem i trening antystresowy (1-2 dni)
• Sztuka skutecznego porozumiewania się (1-3 dni)
• Budowanie sieci kontaktów międzyludzkich w biznesie - skuteczny networking (1-2 dni)
• Work - Life Balance - Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu? (1-2 dni)
• Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka (1-3 dni)
• Trening kreatywnego myślenia (1 dzień)
• Wywieranie wpływu, perswazji i obrony przed manipulacjami (1-2 dni)

Warsztaty z obszaru OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY

• Psychologia sprzedaży czyli zwiększanie efektywności sprzedawcy (1-3 dni)
• Negocjacje handlowe (1-2 dzień)
• Profesjonalna obsługa klienta (1-2 dni)